.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهت اطلاع جمهوری اسلامی سه شنبه

**اكبر گنجي كه مدتي است در غرب زندگي مي كند وجود مقدس امام زمان عليه السلام را نيز منكر شده است . خبرگزاري فارس به نقل از سايت آمريكائي راديو زمانه نوشت گنجي براي انكار وجود امام زمان عليه السلام به كتاب حسين مدرسي طباطبائي استناد كرده است . مدرسي طباطبائي همان كسي است كه در كتاب « مكتب در فرايند تكامل » وجود امام زمان عليه السلام و عصمت ائمه عليهم السلام را با ترفندي بظاهر محققانه انكار كرده و اين كتاب متاسفانه با مجوز وزارت ارشاد تاكنون دوبار چاپ و منتشر شده است .

**انكار گراني و تورم به صورت يك رويه در ميان عده اي از مسئولان دولتي رايج شده است . « همه حرف هايي كه در مورد تورم زده مي شود سياسي است ! چرا كه اين افراد با بنده كه يك اقتصاددان نيستم ! و بارها آن ها را دعوت به مناظره كرده ام هم حاضر به مناظره نيستند زيرا حرف هايشان تنها بامقاصد سياسي بيان مي شود! » اين مطلب را رضواني قائم مقام برنامه ريزي و نظارت راهبردي رئيس جمهور در نشست سالانه اعضاي جامعه اسلامي مهندسين خوزستان در اهواز بيان كرد. فرماندار زنجان نيز در مصاحبه با يك نشريه محلي وجود مشكلات معيشتي در خانواده هاي زنجاني را منكر شد و گفت : « الان ديگر كسي را نمي توان پيدا كرد كه بخواهي برايش فطريه بپردازي » . وي در پاسخ به اين مطلب خبرنگار كه مردم در اثر گراني و تورم دچار نگراني هستند و آيا طرح تحول اقتصادي مي تواند پويايي و شادابي را به مردم برگرداند گفت : « اگر مردم درد داشتند در صحنه هاي اجتماعي حاضر نمي شدند وگرنه قيام مي كردند! »

**صهيونيست ها در يك اقدام جديد به قرآن كريم اهانت مي كنند. خبرگزاري « قدسنا » نوشت : نظاميان رژيم صهيونيستي در حملات و تجاوزات اخير خود در شهرهاي فلسطيني اقدام به بيرون آوردن اجساد در قبرستانهاي جنين واقع در كرانه باختري و نيز پاره كردن نوشته هاي قرآني كرده و سپس در اقدامي بي شرمانه كاغذهاي قرآن را در چاههاي توالت انداختند. اين شاهدان گفتند نظاميان صهيونيست روز شنبه گذشته به مزار شهداي فلسطيني در شرق شهر جنين يورش بردند و پس از نبش برخي قبور نسبت به بازرسي گسترده از داخل آنها اقدام كردند. در گزارش جديد مركز فلسطيني حمايت از حقوق اسرا نيز به چندين مورد اهانت به قرآن از سوي نظاميان اسرائيلي اشاره شده است .

**تالار وحدت به مدت سه روز در تصرف يك گروه خواننده و نوازنده زن خواهد بود! در اين مدت كنسرت گروه موسيقي اركيده به سرپرستي و خوانندگي « اركيده حاجي وندي » در تالار وحدت به اجراي برنامه مي پردازد. پايگاه خبري تحليلي عصر ايران كه اين خبر را داده به نقل از خبرگزاري فارس نوشت : « در اين كنسرت كه 24 تا 26 مهر در تالار وحدت برگزار مي شود گروه اركيده 16 ترانه جديد را اجرا خواهند كرد » . جالب اينكه همان كساني كه در دوران حاكميت اصلاح طلبان به اين قبيل اقدامات اعتراض مي كردند اكنون خودشان تالار وحدت را در اختيار همان اقدامات قرار ميدهند!


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.28 seconds.